Ganska så upprörd

Just nu är jag ganska så upprörd. Igår var en underbar dag, det sa till och med Jytte och Jag. Efter skolan åkte vi upp till Sthlm och shoppade innan jag skulle jobba. Jag var på mitt bästa shopping humör och handlade massa fina saker jag behövde. Speciellt en jacka som jag sprungit och kollat på flera gånger utan att köpa. Så jag köpte den. Sen köpte jag även 2 klänningar för 400:- också. Dagen var räddad och jag var lycklig.

När jag kommer hem och visar upp kläderna för mamsen är jackan för liten! eller asså inte jätteför liten men så där jobbigt tight över axlarna, ska sluta gymma på en gång! Sedan vr de båda klänningarna för stora... Varav en går inte att lämna tillbaka för den var på REA. Kvällen förstörd, inte ens chips och harry potter hjälpte. Försökte klämma fram några tårar men det gick inte. Så nu måste jag åka upp till sthlm och byta jackan eftersom södertälje inte har den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0