Ne nu jäklar...

Nu ska jag chocka hela världen med ett statement om New Moon.
Min åsikt: TRÅKIG. Varför? Jo Edward är typ med i 5 scener i filmen, och resten av filmen ligger Bella och skriker som ett psyko i sängen. God. Sen pratade alla om hur underbar Jacob är. Jag tyckte han var gräslig, för mycket abs och tråkigt ansikte. Och skulle nog aldrig kunna gilla någon som haft en så hemsk frilla som han haft. Han var irriterande med. Jag garvade bara åt han hela tiden. Sen tycker jag lite synd om Bella som måste välja mellan två galningar
En med ADHD och en som vill äta henne.
Sedan tycker jag inte alls den var någon rolig handling, ettan var ju lite spännande och mysig i alla fall. Sen var filmen fylld med dåliga skådisar, tråkigt tråkigt.

Filmen får @@ av fem möjliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0