Sunday bloody sunday

Igår var jag på innebandy och kollade när Noel spelade, funderar på om jag ska bli en sån där supporter som inte missar en enda match av pojkar-00. Det är ändå ganska trevligt att titta på innebandy. Fast föredrar fotboll, man blir lite stressad av innebandy. Sen åkte jag och jobbade till klockan 10. Asså fett onödigt att vi har öppet till 10 på en lördag, vem storhandlar liksom på en lördag? Det enda folk kommer och handlar är typ en chipspåse och en cola. Sen åkte jag hem och kollade på the proposal, som jag inte såg klart för jag somna.

Idag gymmade ida och jag också, tredje gången den här veckan. Vad bra vi är. Snart åkte jag mamma och viris till mormor och morfar och firar pappadagen, fast utan pappa för den S.O.B är i San Diego! Bastard...

 


Söt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0