Shitty day, shitty week, shitty month

Idag hade vi skola, bara tråkiga lektioner ofc.
Det var till och med pannkakor till skolmat, men kunde inte ens uppskatta dem en dag som denna. Sen hade jag tre timmar håltimme fram till min absoluta favorit lektion, SPANSKA. Så himla kul att lyssna på en lärare som man i princip inte förstår. Sen träffade jag david på stan, ingen shopping lust alls. Inte för nån av oss. Kanske gör vi ett nytt försök i morgon. Sen stötte vi också på en väldigt trevlig gubbe på bussplatsen som verkade glad över att se mig. Klart man uppskattar när en underlig gubbe sitter och råstirrar på en samtidigt som han mumlar " Very Beautiful ". Ska försöka ta det som en komplimang. Har kommit på att det är endast gamla gubbar som är intresserade av mig på stan, får väl satsa på att bli golddigger då.

Nyss slängde pappa upp sin blodiga fot på bordet och jag skrek som den lilla tjej jag är:
" NEJ BLOD OCH FÖTTER!" Jag har hemsk fobi för fötter med blod, skoskav, lösa naglar med mera. Eller kanske fötter i huvud taget. Men i alla fall fötter med blod är ingen favorit alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0