FAIL

Idag köpte jag massa ingredienser för jag skulle göra piroger.
Det gick värsta bra i början och allt gick som det skulle.
Det var på god väg att bli perfekt när den sista ingrediensen skulle i...den kinesiska soyan...
Det stod 2 tsk soya, och eftersom min syn verkar vara helt miffad så tog jag 2 msk soya.
Hela den underbara qournblandingen blev brun och såg vidrig ut och smaka vidrig.
Blev så besviken att jag grät.
Det var ju påväg att bli så perfekt!!!

Mmmmmmmm, fyllingen aka spyan


Fina eller hur?


Slutsats:
Jag kan ärligt säga att de smakade ungefär lika illa som de såg ut :)
Degen var dock god


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är duktig du xD

2009-09-10 @ 16:58:30
URL: http://rbedoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0