Revansch!

Igår kväll vart jag supersugen på piroger så jag bestämde mig för att ta revansch och försöka göra om dem. (kolla äldre inlägg på mitt misslyckande)
I alla fall så ställde jag mig och bakade direkt när jag kom hem, och det gick som en dans. Förutom att jag råkade göra dubbelsats med tomatpurén , men det gick OK.

Samtidigt som jag bakade passade jag Niki när mamma lämnade Noel till träningen. Direkt när de gick så satte hon sig och pep som en liten kanariefågel. Till slut började hon yla av sorg. Väldigt kränkande och sårande. När mamma kom tillbaka sprang hon efter henne hysteriskt som om hon skulle försvinna igen.
Sista gången jag passar dig Niki!

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Bloglovin? Puss och kram, skumbanan!

2009-09-16 @ 20:04:48
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se



2009-09-16 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0