I puked emptiness

Juldagen igår började hemma hos mormor med massa mumisg julmat. Fick återigen massa fina klappar, bland annat en sjukt mysig morgonrock. Sedan fick jag skjuts hem av Paula till the hood. Duschade lite snabbt och skulle sätta på klänningen jag bestämt mig för att ha, MEN jag kom inte i den. Vart så himla lycklig. Fick ta jeans och vitt linne, som vanligt. Seriöst efter nyår blir det hårdträning.

Sen kom Ida hit sen alla boysen på föris. Vi missade bussen för André var segaste människan i världen, slog till och med sin vän Jon. Så vi lunkade tillbaka till den varma lägenheten och vart alla lilla otaggade på utgång. Sedan kom Sofie och Alex och häma några av oss och några tog bussen haha.
Sedan gick vi till Sinners men där var det dött så Ida och jag gick till 550 och betala 200 SPÄNN inträde. Värt och värt kanske det inte var, men vi hade roligt.

Idag vaknade man i Jons gäststuga och kände sig mysigare än någonsin. Senare fick man höra underbara historier om Andrés natt som gjorde min dag. Allt e bra. Förutom att jag ska jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0