Santa Claus is coming to town



Det gröna paketet är meningen att det ska se äckligt ut, det är till Vira och hon hatar Brysselkål.

Idag steg jag upp kl 10 och gick direkt till tandläkaren. Fick veta att jag kanske ska göra rotfyllning, GUD SÅ UNDERBART. För er som inte vet vad det är så kan jag ju berätta att man öppnar upp hela tanden och sedan använder man små knivar, som min kära tandläkare beskrev det, och så tar man bort hela nerven som sitter i tanden. Detta tar också oftast 3 timmar. Jag har smärtskräck, blodskräck och sprutskräck så lycklig tjej hej.

Efter tandläkaren åkte jag upp till Stockholm med pappa för att ha den årliga tradiotionella julshoppingen som vi delar. Gissar på att det är 6:e året i år? Jag hittade i alla fall massa klappar så nu är jag nöjd. Har endast kvar till kusin Ellinor, morfar, mormor och Paula. Åker tillbaka till Stockholm imorn med Ida och gör klart allt. Ska även bli -25 då, vad mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0