get real sweetheart

Dagen började inte så bra. Jag klippte mig på en billig frisörsalong. Tanten klippte dubblet så mkt som jag ville = not so popular. När jag kom hem storgrinade jag. Jag ringde till mamma och grät över mitt hår. Sen grät jag lite till och lite till. Sedan sa mamma basicly åt mig att "Get real det är bara hår". Jag brukar lyssna på mamma så jag bet ihop och åkte iväg till coop med Ida och skaffade mig jobb där. Dagen var inte så farlig. Jag har nu insett att det är bara hår, men ändå det var aslångt...

Och sist: Det är skitgott att hälsa smulorna längst ner i chipspåsen direkt ner i munnen.


Kommentarer
Postat av: david

hälsa smulorna längst ner i chipspåsen?

2010-06-22 @ 18:32:51
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0