is this the end or the beginning?

Jag vet att jag varit dålig på att blogga. Bad of me. Men har inte suttit vid datan så mycket senaste dagarna. Rätt skönt att skippa den.

 Var på bio i söndags i alla fall och såg Wolfman med mamsen, den var bra men väldigt sorglig tycker jag. Det kan faktiskt vara synd om varulvar. Mamma och jag köpte oss varsin Tom och Jerry påse också. Kommer ni ihåg den? Den påsen där man fick lite av varje i. Kommer ihåg lyckan på lördgarna när man var liten och låg och mumsa på den under tv-bordet.

Just nu sitter jag och kollar på Sagan om konungens återkomst med Noel och Niki. Han ringde i morse och sa "Jag kommer till er sen. Och snuffs. Hejdå" Ikväll blire jobb med :( jobbigt men bra.


Kommentarer
Postat av: DAVID

jag minns inte att jag brukade ligga under bordet och äta tom och jerrys påsar

2010-03-04 @ 10:50:49
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: DAVID

för vi hade soffor

2010-03-04 @ 13:56:07
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0