i'm in miami bitch

Nu är jag i Miami, det kanske man förstod? Jag ligger och gosar i sängen på hotellet. Snart ska vi boka någon busstur runt Miami, efter vi bokat ska vi till Miami Beach! Min bränna har nästan lagt sig, men måste ha 30 SPF på benen. Men resten är good to go.

Igår stannade vi på ett mall på vägen hit. Jag hittade inte så mkt men köpte en byxdress och lösögonfransar för 7 kr. Sjuukt. Sen kom vi till hotellet. Vira och jag shoppade lite på Collin's Avenue. Jag hittade väska, två par skor och en kläning. Klänninen och ett par av skorna hittade jag på Urban Outfitters där det fanns massa fint. Dock nästan lika dyrt som sverige. Jag tycker dock Miami är lite otäckt. Läskiga människor och läskig trafik. Yes I'm old...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0