Just me and my boyfriend

Jag har haft ett eget litet träningspass med lilla Affe idag! Jag har länge funderat på att jag vill tatuera in Alfons tass. Så jag hade förberett med färg och ett vitt papper för att göra avtrycket. Men sen låg Alfons under Viras säng. Jag kikade in och ropade på han, men han kom inte. Så jag sa kom får du mat och då kom han fram, och då var jag ju självklart tvungen att ge han det, man kan ju inte luras. Så han kom fram och åt lite, sen såg jag honom gå mot Viras rum igen. Så jag gick mot han och då sprang han för livet. In under sängen. Så då kröp jag under och försökte gräva fram han, men det gick inte. Så då drog jag ut sängen och försökte putta ut han uppefrån. Men då bet han och rev min hand. Han klämde även upp huvudet och fräste åt mig. Efter flertal bitattacker gav han upp och kom fram. YES.

När han kom fram lyfte jag upp den 8-kiloklumpen och tog tassen för att göra avtrycket. Det vart gräsligt. Föröskte flera gånger tills han slet sig och sprang runt i köket och tv-rummet. Så då vart det fullt med massa svarta tassavtryck överallt. Så då försökte jag ta han för att tvätta tassen, men han sprang under bordet. Fick tag i han till slut i alla fall. Men inget avtryck på pappret blev det i alla fall. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0