All I'd want is you to be my sweet honey bee


Blä på allt. Nu ska jag va bitterbäver:

*Hatar att jag måste köpa en jacka för säkert minst 1000 om man ska överleva vintern.
*Hatar att när jag för en gångs skull är ledig och vill och kan gå ut, så vill ingen annan.
*Hatar att man måste betala allting och när folk tjatar om pengar.
*Hatar att man måste ta körkort.
*Hatar att jag kommer äta ihjäl mig och har ingen självkontroll.
*Hatar att jag suger i skolan.
*Hatar att Natur-Lisa hatar mig.
*Hatar att mitt rum ser ut som skit, men orkar inte ta tag it.
*Hatar att jag måste flytta till Örebro för att få min drömutbildning, om jag ens kommer in på den, men det lär ju inte hända med mina sugiga betyg.
*Hatar att jag fryser.
*Hatar att saker är orättvist.

Kommentarer
Postat av: kussi

hata inte att flytta till örebro, de är då ditt liv kommer få en magisk vändning!

2010-10-29 @ 07:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0