Big spender

Idag har varit en enormt bra dag! Den började inte bra för den började med en svag baksmälla men det vart bättre senare. Mamma och jag tog tåget till Eskilstuna däär vi mötte mormor mfl för att gå på den årliga loppmarknaden de anordnar där. I början var det rätt segt, men senare började jag hitta fler och fler saker. Jag hittade två jackor, en prickig kläning och filmer. Senare åkte vi in till stan där det också var loppis. Hittade en skinnjacka, en precis sådan jag letat efter de senaste månaderna, och den fick jag för 100 spänn! Är galet galet galet nöjd! Kläderna ligger i tvätten så dem kan jag inte visa på bild. Hittade även lite småkraffs på stan sedan.



Bikini köpte jag på MQ. Har nu en svartprickig och en rödprickig bikini

Solbrillor och skärp från gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0