I can't stop staring in those evil eyes

Dagen var en sjukt bra dag! Började dagen med en chill filosofilektion. Sedan gick vi ut och solade. Sedan kom vi på att vi borde dra till Torekällberget och kolla på djuren och så. Så jag, Frida, Mickis, André, Jonathan och Alexander promenerade över vägen dit. Vi kom alldeles lagom till att de skulle släppa ut killingarna för första gången i hagen, som föddes i lördags! Sjuuuukt söta. Såg ut som kattungar, vart så kär. Sprang runt och kollade och klappade alla djuren som jag brukade göra som barn. Mysig rast! Efter skolan satt jag kvar och jobbade med projektet med min grupp. Imorn är vi klara för gott. Fan vad skönt! Imorgon ska jag även åka in till Strägnäs för att gå på 50-dagarsfesten på UB med nära och kära. Är sjukt taggad, komer nog bli dönice.

Så här vart jag sist efter att jag vart övertaggad på UB. Får se hur det går denna gång.

Kommentarer
Postat av: vira

fy fan vad usel på att uppdatera. skäms.

2011-04-17 @ 04:35:42
Postat av: thilda

haha ja jag har ju en del smycken :-D

2011-04-17 @ 22:33:40
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0