I'm not loose, I like to party

Oj vad dåligt det går med update. Jag ber om ursäkt. Det har vart en soft helg i alla fall. I fredags var jag på UB med flera gosisar. Det var en helt okej kväll med dyr dricka som jag insett var ovärd att köpa. Rosa pantern var inte så underbar som jag trott. Lördagen vart en dag på balkongen med en grispojke och solen! Jättefin dag tycker jag. Senare på kvällen vart det jobb, sedan vart det Inglorious Basterds med Jonet. Söndagen innebar jobb hela dagen lång och sedan fick jag sällis av han den där igen. Har suttit och käkat frulle på balkongen varje dage denna helg, så fräknarna ploppar upp här och var. Yay. Väldigt bra helg med en väldigt bra kille! Får se vad lovet bjuder på. Ska jobba 2 dagar sedan vill jag på bio och åka till sthlm.


Man ska aldrig underskatta en trevlig gungbrädatur! Dock vart det inte mycket sånt denna helg tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0