Life is a party, and you're invited

Idag var man ledig vilket var skönt. Gick upp onödigt tidigt för jag trodde det var någon i lägenheten så jag  sprang upp ur sängen och öppnade ytterdörren och kollade igenom alla dörrar och vrår. Jag hittade ingen. Och jag hade redan börjat tänka på att jag skulle dö en månad innan min student. Borde man söka hjälp?
Lite senare gick jag ut och motionerade med David. BEACH 2011!! Nä snarare Beach 2013. Efteråt var jag seg som fan. Däckade i soffan lite senare och sov en 1½ timme. Fan så tragisk man är.

Har insett att det kommer bli mycket fest de senaste veckorna, vilket är kul! Det gör en glad.

Fredag: Mösspåtagningsfest på 550
Lördag: Valborg, inte 100 vart man ska än
Onsdag: Studentskiva
Fredag: Andrés spelning på UB.

Mycket planerat, vilket jag gillar. Jag gillar att ha saker att längta till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0