Stilettos and broken bottles

Dagen började att jag vaknade i Viras säng, busig som jag är kröp jag ner där i natt. Råkade sätta på en skräckfilm som gick på Tv så vart rädd, sen hade jag inge lust att sova ensam. Inte för Vira var mycket till sälskap direkt med tanke på att hon somna 10 sek efter att jag kom in. Sedan snarkade hon och mumlade i sömnen. Hon är freaky att sova med, men jag var ju desperat så. Nu sitter jag och skriver mitt lovtal jag ska hålla på Måndag, jag har en bra början i alla fall. Får se om det håller i 3 minuter. Snart ska jafg åka och jobba alla fall, jobbar från 19-22. En sjukt onödig tid som lika gärna kunnat vara 3 timmar längre. Känns väldigt ovärt att åka in för att jobba 3 timmar. Men men, får betalt för 6 timmar så det är väl helt okej.  
 

Langar en rågammal bild i brist på annann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0