Thank you Jesus


Sitter här och väntar på att Idahoe ska komma hem från skolan för att vi ska åka och simma. Idag blir det 25 längder, wiho! Tänkte skriva ett feting inlägg om vilken shoppingproblem jag har för jag har tappat bort mina oöppnade strumpbyxor, som jag inte sett sen jag köpte den. Betydde tydligen inte så mycket eftersom jag inte packade upp de ens. Men eftersom jag hittade dem nyss så Idag vart jag lycklig också för jag klarade Religionen med ett ½ poäng! När jag fick provet tänkte jag, fuck det här klarar jag aldrig, men tänk så fel man kan ha. Tack Gud, you saved my ass.

Kommentarer
Postat av: thilda

asså det är så jääävla snyggt med färgad slinga. blått är också skitsnyggt!! tycker du ska testa, fan bara att tvätta bort annars :-D

2011-01-15 @ 17:03:20
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0