Look who joined the party

Nu var det slut på denna lediga vecka. Hade vart nice att jobba kanske och få lite kosing, men det kanske är bra att vila upp sig lite. Har hängt med Jonte sen i onsdags och vi har bl.a kollat på The dark Knight extramaterial som var väldigt intressant och gjort pizza och sånt. Idag ska jag åka iväg med Ida och David och byta mina tapeter och sen växla pengar till USa som jag åker till på Torsdag!!! Behöver massor av saker, jeans, boots, trosor, fransar, tshirts m.m. Är galet sugen på shopping, har fastat så länge nu. Ser mest fram emot Forever 21 såklaaart.

That's adorable. Pink Hulken och Lilla My

Kommentarer
Postat av: thilda

hahahahhahah fan vad jag garvar nu!!!!!!

2011-11-06 @ 20:26:37
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0