Weekend weekend

Det har varit en toppenheg tycker jag. I fredags roadtripa jag och Jonathan till Trosa där vi var inbokade på hotell och spa (tack pappas jobb och dad). Anyways så kom vi dit vid 4 och checka in och simmade runt lite i jacuzzin med alla 40+are. De undra nog hur vi fan hamnat där. Efter bad vart det tvårätters med vin. Var rätt nice vin faktiskt. Eftersom Jonathan jobbade hela dagen och jag är en lat mäniska somnade vi vid 12.

Dagen efter käkade vi frukostbuffé och sedan bar det av mot Södertälje där jag skulle provjobba på ett bageri, skitkul vare. Igår sen var vi ute det vanliga gänget på The Strip där jag aldrig mer vill gå. Lång kö, för mycket folk och man kan inte snacka alls. Idag packar jag för fulla muggar inför kommande flytten på lördag. 6 dagar kvar på Åshöjden.


Bild från Sibylla igår. Vacker? Ah

Kommentarer
Postat av: Olivia

Dags och uppdatera vaaaa?

2011-12-25 @ 01:27:22
URL: http://oliviab.devote.se
Postat av: david

Har läst samma inlägg om och om igen, gör ni exakt samma saker varje helg sen den 20e november????????

2011-12-25 @ 10:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0