Turinge marknad

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 12 för då ska Ida och jag gå på marknaden. David brukar alltig gå med oss men han valde ju att flytta till Halland... Igår var vi ute på krogen det vanliga gänget. Jag kände mig inte så dricksugen som vanligt. Med mig äre så att om jag har druckit mycket en hel kväll så man är kalas, då brukar det ta flera veckor för mig att kunna dricka igen. Så igår vart det ganska nyktert för mig, men jag tycker det var ganska skönt. Har inga pengar att spendera på sprit heller då jag drar tull USA om en månad och shoppar. För Jon vart det mycket dricka alla fall för han ligger i mitt rum och sover. Han kommer nog inte märkar att jag är borta.

På inköpslistan idag står i alla fall:

*Brända mandlar (!!!)
*10 Strumpor för 100 spänn. (Jag gillart, och behöver strumpor...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0