The fall


Nu känner man verkligen att det är höst ute. Men sjukt hur snabbt det gått! För två veckor sedan var jag i stugan och solade och badade, och nu helt plötsligt kan man inte ens gå i strumpbyxor utan att frysa häcken av sig. Glad att min vinterjacka kommer ASAP för den lär man ju behöva börja använda nu. Fast jag tycker ändå hösten är mysig. Dock är hösten mest mysig när man är kär med, annars kan den lätt va grå och sugig. Vilken tur jag har då! Btw så var jag på stan med Vira idag och hämtade lite framkallade bilder och köpte lite stuff. Det var mys. Tycker dock Södertäljes caféutbud är mindre mys, finns ingenstans där man kan krypa ner i en gosig fotölj och avnjuta en kopp te. Skamligt.

Kommentarer
Postat av: JYTTE

Haha vad söt du är! Du vet att du gärna får hänga på Joanna och komma upp och prova toan! PUSS

2011-09-16 @ 18:28:00
URL: http://jytte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0