Classy


Det har varit en skön och lugn helg. I fredags var jag med David hela dagen, var i stan och trallade runt lite och käkade sen på Max. Senare på kvällen gick jag långprommis med Ida i vinterkylan och sen fick jag nattbesök av Jonathan. Somnade hyffsat medans killen höll sig uppe till 5, galet. Dagen därpå chillade vi i soffan tills han gick hem för att göra sig ordning till att dra till Jesper. Jag körde en nykter kväll så vi tog bilen för att slippa vargavintern.
Det var trevligt hos Jesper med spel, lek i trappan och skratt. Idag har jag och Jonathan klarat ut Uncharted 2, så nu kan jag börja på 3:an jag fick i julklapp av mormor!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fiin blogg! ;)

2012-01-23 @ 16:03:40
URL: http://joisies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0