Tårka aldrig tårar utan handskar

Vad sjukt. Har inte skrivit på 1 år typ. Men här är jag. Vilka kommer se det här? Säkert ingen. Jag har legat i sängen 3 timmar nu utan att kunna sova. Jag vet inte varför. Har inte druckit kaffe så det kan inte va det. Jag tänker på så mycket. På dig. På framtiden. På mig. På varför världen är så orättvis.

Innan kollade jag på Del 2 av Torka aldrig tårar utan handskar. Otroligt vacker och fruktansvärd historia. Kanske därför jag inte kan sova. Började tänka så mycket. Se den ni som läser alla fall.

Jag har varit sugen på att blogga den senaste tiden, är rätt kul ändå och jag har rätt mycket att säga tycker jag. Får se om jag kommer fortsätta.


Kommentarer
Postat av: thilda

fan va sjukt!!! kollade klart den igår, grinade som ett barn genom typ alla avsnitten :(

2013-01-25 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Du tycker?:

Trackback
RSS 2.0